}

23.10.12

trä, grått och lite myrsine





Blandningen här hemma går just i färgerna ovan, jag har förälskat mig i trä. Min jul här hemma kommer pyntas med trä och svart tror jag. Svarta griffelkulor från jobb kommer köpas hem snart, fast dom får gömmas lite innan jag kan pynta med dom. Minns förra året när jag började jobba på Granit så tog griffelkulorna slut innan jag hann köpa någon, men sedan fick jag en av mormor i julklapp så detta året så jag hinna innan dom tar slut. Hur kommer ni pynta hos er i jul? 

Brickorna och grytlappen fick följa med mig hem från stan idag, hittade dom på Lagerhaus. 

Nu blir det bullbak här hemma med en fin vän! 
Ha en mysig kväll! Kram

3 kommentarer:

  1. Hei hei,
    Fant bloggen din via Instagram:) Så fine bilder og veldig delikat blogg. Stort pluss at du jobber hos Granit de har så utrolig mye fint:)

    Julepynten her vil gå i hvitt, grått, sort og litt tre:)

    Ha en fin kveld, Janne:)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Fint med trä!
    Jag har en fråga angående en lampa, skrivbordslampa, som jag vet att ni har haft på Granit tidigare! Finns, fanns i svart och i vitt. Påminner om en annan känd lampa. Har ni kvar den i ert sortiment. Tycker att den är så fin!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej,
    julpyntet här hemma blir nog..vitt, silver, lite svart och grönt från växterna..

    Ha det fint!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera