}

19.10.12

peace

En ledig fredag, det är något extra med att vara ledig en fredag. Extra mysigt på något sätt! Började dagen med att fika med en vän, en vän jag är väldigt glad att jag har träffat.

Ville visa er mitt senaste pyssel.. 


 Som ni sett sedan innan så målar jag på tröjor, det hela började med att jag ville göra något extra med mina jobbtröjor och det blev både peacemärke och stjärnor. I veckan fick jag en ny tanke och det var att använda nitar istället så sagt och gjort så blev det ett peacetecken med nitar och jag tänkte även ge mig på att göra en stjärna med nitar. 


Nu blir det fredagsmys här hemma med flygande jakob som jag lagar, det händer väldigt sällan att jag lagar mat men ibland så. 

Hoppas ni har en bra fredag!
Kram

5 kommentarer:

  1. This looks so great! You have a lovely blog and beautiful photos! :-)

    SvaraRadera
  2. Snygg T-shirt....du är händig du!! Blev så sugen på de där till&från påsarna du visade i ett tidigare inlägg. Så nu måste jag åka till närmaste Granit affär. Tack för en fin blogg....krams m

    SvaraRadera
  3. Men denna gillar jag mycket. Har massa nitar liggandes från ett projekt som aldrig blev av men detta blev jag riktigt sugen på:-)
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Helt fantastiskt snygg!
    Tack för fin inspiration!
    Kram Jenny

    SvaraRadera