}

27.11.12

Gröntorget!

Tack för er hjälp med att kunna lägga upp bilder så nu är det fixat! 

Min dag började tidigt, följde med Butik Linnea till Gröntorget för att handla inför julen. Så mycket fint och vilket ställe! Så nu är butiken fylld med fina granar, hyacinter och massa annat fint. Tack tjejer för att jag fick följa med! 


Ni har väl inte missat att Butik Linnea har ett erbjudande på 10 % på deras webshop fram till lördag? 

Nu börjar julpyntet falla på plats här hemma och jag ska göra fint på fredag när jag är ledig. På torsdag är det after work på Linneaträdgården och även butiken håller öppet då, blir för mig att åka dit efter jobb och handla det sista så jag kan pyssla på fredag. Cedergranen står på balkongen så länge och väntar på att få flytta in. Hur sköter jag den på bästa sätt? 

Julen här hemma går i brunt, vitt, grått och svart. En hel del naturmaterial! Hur pyntar ni?

Kram på er! 

0 KOMMENTARER:

Skicka en kommentar