}

11.11.12

att kunna bli en ny människa

Jag är inte den personen som unnar mig och lägger pengar på massage men idag så, efter 50 minuters massage känns det väldigt skönt i kroppen. Bokade tid hos en tjej på Njuta spa här i Helsingborg och hon var fantastiskt duktig så henne lär jag boka in fler gånger. Precis som jag skrev innan blev det även ett besök hos Butik Linnea. Vilken julkänsla jag fick! Nu vill jag att det ska bli första advent så jag kan börja pynta här hemma.


Jag bara älskar mina kuddar från Afroart som finns i butiken. 



En sån här stjärna får nog följa med mig hem på torsdag tror jag.. 



Behöver väl inte ens skriva att jag älskar kuddar och filtar och jag som inte brukar gilla färg tycker dem gröna är väldigt fina. 




Vi behöver en ny pall i vår hall, kanske är detta något för oss? till och med sambon tyckte den var fin.. Kommer även komma in en liknande med "turkosa" ben.  

Imorgon är det min lediga måndag efter min lediga helg, min lyxdag som jag brukar säga. Blir ett besök hos frisören, får se vad vi hittar på. Sugen på lite mörkare men vi får se. Är väl ofta så när det är mörkare tider att man längtar efter att bli lite mörkare. 

Hoppas er helg varit mysig! 

8 kommentarer:

  1. Massage underbart. Försöker komma iväg då och då. Allt för välbefinandet.
    Ha det fint. Mycket fina grejer då plåtat.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Kuddarna från Afroart, är dom vita eller beiga/naturvita?

    SvaraRadera
  3. Den butiken måste jag besöka på nästa Skånevisit!

    Mysigt med massage och frisörbesök. :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Kuddarna är beige/naturvita :-) /Hälsningar Carolina Butik Linnea

    SvaraRadera
  5. Fina saker!
    Pallen skulle jag gärna vilja ha;)

    Kram christina

    SvaraRadera
  6. Härligt att du unna dig lite massage. Det är viktigt att ta hand om sig själv. Och just sånt som massage gör att man får igång kroppen och ny energi.Bra gjort.
    Sabina jag skulle vilja komma på den här kvällen på Butik Linnea. Men jag är sent ute för anmälnings datumen.
    Men är det för mat osv så hoppar jag den för jag har så mycket allergier ändå ;) Är det OK att komma ändå. Också ta med mig min lillasyster. Jag kanske skulle anmäla mig iaf :) ???
    Kram på Dig / MAlin

    SvaraRadera
  7. Verkar som vi har rätt lika smak i mycket och vill därför säga att jag just nu inne hos mig har en utlottning av ett par hemvirkade vantar...var gärna med och tävla<3 Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Nu efterlyser jag uppdatering! ;) Puss & kram!

    SvaraRadera