}

1.11.12

att börja planera inför julen..

fast det har jag redan gjort, idag fick det följa med mig hem några griffelkulor från Granit. Får se om deras plats blir i granen eller bara på ett ljusfat eller så. 




Julen har nu kommer till Butik Linnea också, mycket trä den här julen. Jag trodde inte att jag skulle tycka om det men gillar det mer och mer hela tiden. Så granen får gärna flytta in här hemma. 

Imorgon har jag en ledig dag och inte vilken veckodag som helst utan en fredag, det är lyx med lediga fredagar. Det är till och med tomt på schemat på dagen, blir nog att bläddra i nya lantliv. 

Här hem visas det fotboll på tvn så kanske börjar läsa tidningen redan ikväll, kram på er! 

4 kommentarer:

  1. Ja jag gillar trä mer och mer också! Och jag älskar granit och undrar så när webshoppen ska öppna!?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag är en ny läsare so, hittade din blogg idag. Jättefina och inspirerande bilder! Jag bor själv i Hbg och jag bor i mariastaden så jag brukar kika in både på granit och butik Linnea, finns ju så mycket fint! /Karin

    SvaraRadera
  3. Hej,
    aaah vill att julen ska komma nu!

    Ha en fin helg!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera