}

7.10.12

i en del av vårt hem

På en av våra väggar i vardagsrummet hänger ett stort ameringsnät där vi har foto blandat med lyktor. Kan tänka mig att jag kommer hänga upp lite julsaker när dom börjar flytta in. 




Tanken var att jag skulle spendera min helg på älskade Granit men ibland blir det inte som man tänkt. Hälsan går först trots att hjärtat säger något annat. Nu är jag på benen igen och laddar till en spännande vecka. 

Idag har jag bläddrat i mina olika tidningar som tyvärr fått ligga på hög och vänta på att bli lästa. Så inspirerad man blir, hittade ett fint reportage i ett kök. Ett sånt underbart kök! I senaste lantliv finns detta kök. Även om jag älskar vår lägenhet så längtar jag tills jag bor i ett stort hus med massor med rum att inreda. Vi bor ju i en tvåa nu och tyvärr kan man inte göra om hela tiden, eller jo enligt mig men inte enligt min sambo ;) 

Jag är en riktig hemnetnörd och älskar när jag hittar en fin lägenhet eller fint hur att inspireras av. Var inne på Therese blogg i morse och hittade vackra bilder på ett hem som är till salu i Helsingborg. En vacker lägenhet men mycket potential. 

Jag är lite nyfiken på vilka ni är som läser här inne, kan ni inte bara lämna några ord om er! :) 
Hoppas ni haft en fin helg! Kram på er

5 kommentarer:

  1. Häftigt med armeringsjärn! har ett står här ute men vet inte riktigt om det passar hos oss! Tur att de verkar vara på benen igen!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Tufft, verkligen annorlunda och användningsbart.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Så snyggt & kul när man kan ändra utseendet på "tavlan" lätt. Gjorde ett besök hos grafitgrå i helgen och köpte ett liknande nät med ett receptblad till & en kryssljusstake, blev så bra<3 Bra måndag på dig. Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Grymt fin blogg! Å grymt cool ide med armeringsjärn. Den idéen sno jag både till min butik och mitt hem. Granit... Älskar denna butik! Du jobbar på Väla har jag förstått... Jag bor långt ifrån en Granitbutik, men visst finns ni som webbutik?
    Varmaste kramen från en trogen följare

    SvaraRadera
  5. hej säger jag!
    hänger här sedan några månader tillbaka och TRIVS önskar jag hade mer tid över för att fixa hemma bara..
    kram

    SvaraRadera