}

9.10.12

att ha en ledig dag

Visst är det härligt när klockan knappt blivit 10,00 och man hunnit städa, handla och till och med bakat.  Så nu doftar det nybakad i hela lägenheten! 



Det var längesen jag gick och kollade länge på Butik Linnea så idag åkte jag dit och jag blev inte besviken. Kan gå där hur länge som helst och bara njuta! Jag kunde inte låta bli att få något med mig hem, det blev blommor och lite porslin. Något jag inte kan släppa är vagnen ovan som Butik Linnea fick in förra veckan. Den går att använda till hur mycket som helst. 

 Nu ska jag åka till jobb för att möta upp mina granitare för att sedan träffa fler granitare i Lund. Lär bli en mysig kväll! 

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Din blogg är inspirerande, fin och varm! Jag håller på att inreda en kreativ verkstad/ateljé för hobbybruk. Mest för att hålla på med foton (inscanning & print). Letar nu efter ett skrivbord eller skiva +ben som är 2 m långt och ca 90 cm djupt. Jag har högglansigt vitt, stål, glas, mörkt/slitet/gammalt trä i rummet nu. Har du förslag på hur jag ska hitta ett så långt skrivbord? Ikea har ju sina skivor, men de som är lite längre är inte högglansigt vitt eller stål (tycker att deras vanliga vita går lätt mot gult... :( )

    Ha en fin tisdag!
    Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina fina ord, jag blir så otroligt glad! :)

      Jag hjälper mer än gärna till, mejla till mig istället så kan vi nog komma på något.. :) sjanerup@hotmail.com

      Hoppas du får en mysig kväll!
      Kram Sabina

      Radera