}

6.8.12

pysselkväll


Det är med att pyssla är så rogivande, köpte med mig några nitar hem från panduro idag. Tyckte skorna kändes lite tråkiga innan och efter lite pysslande blev det väldigt bra. Precis i min smak! 

Gjorde även några armband, det finns så mycket att göra. Jag köpte svart och vita pärlor med bokstäver men någonstans har jag sett träpärlor med bokstäver, men var? Säg gärna till om ni vet var det finns att få tag på. 

Dagen innan leverans på jobb får vi alltid veta vad som ska komma, jag var överlycklig när jag såg vad som kommer imorgon. Min sambo kommer snart bli galen på allt jag vill byta ut här hemma. Jag vet att jag inte kommer kunna låta bli några av sakerna som kommer imorgon. Så fort vi får upp det i butiken kommer det upp bilder på min instagram. Älskade höstnyheter! 

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa senaste numret av Allt i hemmet. 

Hoppas allt är bra med er! 

2 kommentarer: