}

13.8.12

en del av min packning

Först vill jag tacka för alla kommenterar från förra inlägget, känns superskoj att ni gillar mitt val. 

 Idag har jag börjat gå igenom min packning och tvättar det som jag vill ha med mig. Trots värmen så måste jag bara ha med sjalar, det här med sjalar är något jag aldrig är utan. Förutom på jobb men inte annars. Älskar sjalar och har hur många som helst.

Fast nu kom jag på att jag helt och hållet har missat strandplaggen. 





En stor del av min garderob består av vitt, vitt och lite färg. Färg bland mina kläder är dova färger, pastellfärger. Enda färgen jag verkligen älskar är turkost, ljust turkost. 

Jag har varit ledig helgen och är även ledig idag, njuter för fullt. Jag har verkligen haft tur med vädret under min ledighet. Idag kommer dagen bestå av njuta av vädret och få fina naglar inför resan. 

Jag hoppas allt är bra med er och att ni har en fin dag! 

6 kommentarer:

  1. Fine bilder. Jeg elsker også sjalar! God reise :)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är fint med sjalar men använder sällan själv, fast jag har många! Ha det gott på resan, någon strandklänning är väl bäst du tar med, tråkigt att bara skyla sig med sjalar!hihi
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder...
    Klart att du ska skriva om kläder och det som intresserar dig.
    Det är ju dig vi gillar...det är super kul med tips & jag gillar dina dagens. Inspiration till tusen.
    Din packning ser ljuvlig ut...fina dova färger.
    Du är som jag gillar pastellfärg...men ibland är jag på det humöret då jag vill skrika till och sätta på en chockerade färg...eller iaf synlig.

    När reser ni nu?

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Låter som o du har haft en verkligen fin dag idag:) Sjalar kan man aldrig få för många av! Vilka fina kläder du har och vilka fina färger! Själv går jag i alldeles för mycket svart sedan jag fick mitt senaste barn och gick upp 47 kg. Men när kilona är borta så skall jag köpa mig en massa nya kläder i ljusare och roligare färger:):)

    Ha en fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara sjalar! Och visst är det så att man inte kan få för många! De tar ju nästan ingen plats alls!
    Tack för dina fina ord hos mig! De värmde!
    Kram på dig fina du!
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Men jag älskar ju allt :) trevlig resa nu och hoppas vi ses snart! :)

    SvaraRadera