}

7.6.12

min torsdag




Jag började min morgon med att gå på en inspirationsföreläsning som handlar om service, väldigt rolig och bra föreläsning. Anette har arbetet som flygvärdinna i 25 år och reser nu runt i Sverige och håller i föreläsningar. Väldigt bra start på morgonen. 

Åkte ner i stan för att kolla lite och gick inom Fridas hem som nu ska stänga. Fick med mig hem en stor kruka från Tine k och en rostig bokstav till. Fast jag tänkte måla bokstaven i svart griffelfärg, får se hur det blir. 

För några dagar sedan fick jag en dammvippa i present av min sambo, inte för att han tycker jag ska städa mer utan för att jag önskat mig en ;) Även om han tycker den är hur ful som helst så är jag väldigt nöjd med min present, tack fina älskling. 

Dags för möte på jobb och sen städa lite så det är fint imorgon när sambon kommer hem från Stockholm.

ÖNSKAR ER EN MYSIG KVÄLL!  

0 KOMMENTARER:

Skicka en kommentar