}

25.5.12

dagens plantering









Nu har vi fått fint på både balkongen och på uteplatsen, tänk vad blommor gör mycket. Jag köpte två spannar på Butik Linnea och i dem planterade jag en stor lavendel och ett olivträd. Det blev superfint! 

Vår  lägenhet ligger på första våningen men innergården är uppbyggda så vår balkongen som ligger utmed gatan ligger högt upp trots allt. Det bästa är att vi har morgonsol på uteplatsen, hur mysigt är det inte att äta frukost i solen? På vår balkong har vi sol på eftermiddagen så vi kan njuta av solen hela dagen trots att vi inte har någon trädgård. Vi trivs helt enkelt :) 

Fast att jag planterade i några timmar igår så skulle jag kunna hålla på i några timmar till, det är så avkopplade. 

Ännu en dag med sol och jag är ledig, först ska jag bege mig till frisören och bli fin. 

NJUT AV EN SOLIG DAG! 

0 KOMMENTARER:

Skicka en kommentar