}

21.5.12

dagen i bilder




Efter jag jobbat några timmar passade jag på att njuta lite på balkongen, underbara värme. På vår balkong finns en hel den äldre saker, den stora tvättbrädan har jag hittat i mormors hem och den lilla tvättbrädan hittade jag på loppis. Det finns en hel del saker i vårt hem som jag hittat hemma hos mormor, fina minne.




Jag köpte två nya inredningstidningar med mig hem idag, tanken var att jag skulle läsa dom under dagen på balkongen men det blev inte så. Jag somnade såklart :) jag tror jag ska läsa dom nu istället. 



Finaste liljor som jag köpte på torget i fredags.  




På midsommar ska jag och min sambo ha gemensam fest på Linneaträdgården och temat kommer vara färg. Idag fixade jag min klädsel och det blev den underbara kjolen från Spira. 

0 KOMMENTARER:

Skicka en kommentar