}

22.4.12

min söndag i bilder











Min söndag har bestått av shopping med sambon, han shoppade och jag var smakråd. Bläddrat i inredningstidningar hur länge som helst och bara njutit av alla inspiration som finns. 

Igår var jag på Sofiero gård innan jobb, hade kollat upp att dom säljer produkter från L:A bruket men tyvärr hade hon inte diskmedlet som jag var intresserad av. Fast hon hade tänkt ta in de så håller tummarna! Fantastiskt fin flaska som hade passat perfekt i vårt kök och jag passade på att lukta på tvålen som är samma doft som diskmedlet, helt ljuvligt. 

HA EN FIN SÖNDAG!




2 kommentarer:

  1. Fiiine bilder!
    Flott blogg du har, skulle gjerne lagt meg til som følger men finner ikke følger knappen?

    klem fra Silje

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din kommentar, blev väldigt glad! Jag har lagt till de nu tror jag, är ny i bloggvärlden men hoppas det fungerar nu :) Kram Sabina

      Radera